Post by bivachalgresti on Mar 13, 2022 14:17:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Defense Legend 4: Sci-Fi TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Defense Legend 4: Sci-Fi TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat med mynt ▞▞▞
▞▞▞ Defense Legend 4: Sci-Fi TD 2022 version ▞▞▞
Defense Legend 4: Sci-Fi TD रणनीति xabu
Har alltid gillat denna serie av spel. Det enda jag inte gillade med 3 och nu 4 är enheterna som attackerar torn. Jag gillar de stora bossarna, men de mindre i attackvågen kan vara irriterande.
Bra spel bra grafik
Fantastiskt Tower Defense-spel.. skulle kunna behöva lite mer uppgradering men överlag bra tidsdödande och väldigt beroendeframkallande
Nä
Jag kan inte uppdatera mitt spel, det har bara fastnat i Play Store...? Hjälp mig
Bra spel men grinden är lång!
Ganska okej
Grundläggande. Enkel. Roligt. Älskar det.
Har precis börjat hittills riktigt roligt inga påtvingade annonser och spelet är fantastiskt
Stage avslutning mynt bör öka minst 500.
Mycket roligt. Komplicerat till en början, men sedan bra att spela. Varje match 5-7 minuter vilket är perfekt.
Det här spelet blir snabbt löjligt svårt. Nivå 4 får max 2 stjärnor, samma sak som 5. Förståeligt, så det får mig att spela om dem senare, när mina torn har uppgraderats. Men sedan kommer du till nivå 6, med dubbla och fyrdubbla bossar. Önskar att jag kunde ge detta spel 0 stjärnor. Hur hardcore måste man vara för att slå dina nivåer?
Annonsen var ingenting som spelet, inte imponerad av bedrägeri bara för att få nedladdningar!
Roligt spel!!!!!
Lycka till på steg 20, blir plötsligt omöjligt svårt. Jag avinstallerar.
Defense Legend 4: Sci-Fi TD रणनीति dwx
Det här är den bästa versionen av det här spelet jag har spelat, du kan vara helt fri att spela och låsa upp och uppgradera allt, detta kommer att ta lite slipning och mycket annonsvisning, vilket är valfritt, det finns inte många påtvingade annonser i spelet . Jag har spenderat pengar på detta men det här behöver inte göras för att gå vidare.
Väldigt roligt
Kul, nu superjobbigt på lvl på 19. Just den rätta utmaningen.
Jag älskar strategiska spel och det här spelet passar mig bäst. Vänligen utvecklare lägg till hd och realistisk grafik på dina spel.
Vanligt tornförsvarsspel lika roligt.
Bra spel men för dyrt, kan inte rensa nivåer utan att köpa. Fortfarande inköp kan inte hjälpa, mer och mer köp. Villkoret så många stjärnor som krävs är mer frustrerande även för normalt läge.......en stjärna rekommenderas inte heller
Bra td hittills. Ganska unikt på sitt eget sätt. Men resurserna är för knappa
Bra redskap
Jag kan inte spela. Jag har fastnat vid introt och fortsätter att visa bearbetningsskärmen. Vad bearbetar du??? Det tar en evighet
Endast för pengar att tjäna spel
Njuter av spelet 🎮 och det är väldigt utmanande och coolt
Tidsdödande
Huvudfrågan är att de flesta torn är värdelösa. Endast healing- och publikkontrolltorn är användbara eftersom tornet endast kan skada de svagaste fienderna avsevärt.Huvudaktörerna är alltid "hjältar", de kan skada mer eller mindre allvarliga fiender. Det andra problemet är att efter huvudkampanjen blir spelet en oändlig och MYCKET långsam slipning. Det kommer att ta år att jämna ut dina hjältar. Oooor vad måste du göra? Ja, korrekt, du måste betala!
LAVA - Permainan puzzle 2048 Teka-teki pllq
Jag gillar det här väldigt mycket. 2 fartyg samtidigt torn och allt. Bra grafik. Om du gillar TD-spel är detta för dig..!!
Mohitkumad Defense legend4$betygsätt denna app
Betala för att spela
Trevlig grafik, men det är bara ett smutsigt pengar från utvecklarna.
Sopor. Lev ditt liv och titta inte på reklam! Det här spelet har många annonser. Så många.
Lägger till ett element av nytt och unikt till tornspel. Roligt reprisvärde.
Ganska irriterande! De låser in dig med ett roligt spel för att få dig att engagera dig. Sedan på nivå 19 ökar svårigheten avsevärt, vilket gör det nästan omöjligt att gå vidare utan att spendera pengar! Spelet är inte längre roligt.
Defense Legend 4: Sci-Fi TD Strategia exd
Fantastiskt spel, massor av gameplay tillgängligt innan något behöver köpas
i princip vilken annan td som helst med sin egen unika stil!
Jag gillade verkligen detta speciella spel
23 oktober 2021: Jag kan inte gå till laddningsskärmen 24 oktober 2021: Av någon anledning kan jag spela nu? Vad händer?
Betala för att vinna sh...t!!!!!!!!!!
Defense Legend 4: Sci-Fi TD Strateške igre tbcu
Heliga kassako. Det är en riktig P2W. Varje betald hjälte är 10-100 gånger starkare än din starthjälte. Allt i spelet är köpbart med riktiga pengar. För att tävla i något måste du satsa hårt. Ett bra exempel på allt fel med mobilspel.
Älskar det!!! Älskar hur intensivt och svårt det är!!!
Ingen kommentar men det är ett bra spel som någonsin setts
Njöt av de första nivåerna.
Bra och beroendeframkallande, jag njuter av den här appen, inga problem och spelet är nedladdningsbart,,,,
Fantastiskt försvarsspel
Vackert spel... mycket välbalanserat och designat
Jag gillar det här spelet. Trevligt spel
Efter nivå 64 är det omöjligt att slutföra den här typen av spel